Vanliga frågor (FAQ)

 

1. Hur betalar jag för min beställning?

Det finns två sätt att betala för en beställning:

a. Med kreditkort – VISA eller Mastercard, som också är det smidigaste och enklaste sättet att betala för köp. Vill du betala med kort så väljer du "Jag betalar med kreditkort" på betalsätt.

b. Med förskottsfaktura – vårt system skickar automatiskt en förskottsfaktura till Din e-postadress, som du använder när du betalar via din internetbank. För förskottsfaktura väljer du "Jag betalar med förskottsfaktura" vid betalsätt.

 

2. Var kan jag se vad leveranskostnaden blir?

Leveranskostnaderna kan ses i "Varukorgen", när den valda produkten lagts till i varukorgen. För att exakt beräkna leveranskostnaden ska du skriva ditt eget postnummer i det avsedda fältet och välja "Beräkna leveranskostnader". Summan som därefter visas i SEK inkluderar inte priset som angetts på produktkortet.

 

3. Varför har jag inte fått bekräftelse på beställningen via e-post?

Vårt system skickar en automatisk bekräftelse till din e-post då ditt köp har fullföljts. Om Du t.ex. har ett avbrott vid kreditkortsbetalningen och den automatiska bekräftelsen på köpet inte skickats till din e-post, var vänlig och ta kontakt med vår kundbetjäning genom att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@sansan.se.

 

4. Hur länge tar det innan beställningen kommer?

Leveranstiden beror till största delen på om den valda produkten finns i vårt lager, eller om det är fråga om en produkt som måste beställas. Denna information finns på varje produktkort under rubriken "Leveranstid". Om det handlar om en produkt som finns i lager är leveranstiden vanligtvis 1-5 arbetsdagar. De beställda produkternas leveranstid beror på tillverkaren och en uppskattning på leveranstiden finns på produktkortet.

 

5. Den beställda produkten motsvarade inte förväntningarna. Vad ska jag göra?

Om den beställda produkten inte motsvarar dina förväntningar har du rätt att returnera produkten inom 14 dagar. Mer detaljerade anvisningar för att returnera din produkt finns här.

 

6. Kan jag även beställa produkter som inte finns i webbutiken SanSan.se?

Visst kan du det! Det finns möjlighet att även köpa produkter som ännu inte i vår webbutik på SanSan.se. Vid förfrågan, skicka din detaljerade fråga till adressen kundservice@sansan.se. När vi har fått ditt önskemål om produkt tar vi kontakt med Dig för att komma överens om pris, leverans och andra villkor.

 

7. Jag har en SanSan.se -kupong. Vad kan jag göra med den?

Om du har fått en SanSan.se -kupong kan du få rabatt i webbutiken SanSan.se, i enlighet den rabatt som står på kupongen. Vill du använda en kupong, ska du efter att ha lagt till produkten i varukorgen gå "Till varukorgen" och skriva in kupongens kod i det avsedda fältet för detta. Sedan ska du klicka på "Använd kupong", och den gällande rabatten dras av i din varukorg. Varje kupong har en giltighetstid, som du hittar på kupongen.

 

8. Hur länge gäller garantin för en produkt som är köpt hos SanSan.se?

Under den gällande estniska köplagen gäller en garantitid under 2 år. Dessutom erbjuder en del tillverkare en extra förlängd garantiperiod för att inkomma med klagomål. Detaljerade garantitider för varje produkt som finns på produktkortet i webbutiken på SanSan.se under rubriken "Egenskaper".

 

9. Levererar SanSan.se också produkter utanför Sverige?

Ja, det gör vi! Om du beställer en produkt för leverans utanför Sverige, ta kontakt med oss på e-postadressen kundservice@sansan.se. Vi ger dig ett personligt förslag och beräknar dina leveranskostnader och kommer överens om andra villkor.

 

 

Hittade du inget svar på din fråga? Om din fråga inte fanns på listan ber vi dig skicka den till kundservice@sansan.se så tar vår kundservice kontakt med Dig!

     

 

1.      Kuidas saan oma tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest tasumiseks on kaks võimalust:

a.       Internetipangas – kui oled Swedbanki või SEB klient, on kõige mugavam teostada eeltäidetud infoga makse oma kodupanga internetipangas. Selleks vali maksmisviis “xxx” ostu sooritamisel.

b.      Arvega – Nordea, Danske, Krediidipanga jt pankade klientidel on võimalik tasuda ostu eest arvega. Selleks vali maksmisviis “yyy” ostu sooritamisel ning väljastatud arve alusel on võimalik teostada maksekorraldus oma kodupanga internetipangas. Arvega maksmise võimalust saavad otseloomulikult kasutada ka Swedbanki ja SEB kliendid.

2.      Kust ma näen tellimuse transpordikulusid?

Transpordikulusid on võimalik näha “Minu ostukorvis”, kui soovitud tooted on ostukorvi lisatud. Täpse transpordikulu arvutamiseks tuleb sisestada oma postiindeks selleks ettenähtud lahtrisse ning valida “Arvuta transpordikulu”. Kuvatud summa on transpordikulu eurodes, mis ei sisaldu toote lehel kuvatavas tootehinnas.

3.      Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-mailile?

Meie süsteem saadab automaatse kinnituse e-mailile siis, kui ost on edukalt sooritatud. Juhul kui Teil tekkis tõrge näiteks internetipangas tasumisel ning automaatset ostukinnitust Teie e-mailile ei ole saabunud, võtke palun ühendust meie klienditeeningusega saates e-maili info@sansan.ee


4.      Kui kaua võtab aega tellimuse kohale jõudmine?

Kauba kohalejõudmise kiirus sõltub eelkõige sellest, kas soovitud toode on meil laos või on tegu tellitava tootega. See informatsioon on kuvatud igal tootekaardil “Saadavuse” blokis. Kui tegu on laos oleva tootega, on tarneaeg üldjuhul 1-5 päeva, kuid täpse saabumisaja saame täpsustada siis, kui ost on sooritatud. Tellitavate toodete tarneaeg sõltub tootjast ning täpne tarneaeg on samuti kuvatud igal tootekaardil.

5.      Tellitud toode ei vasta ootustele. Mida peaksin tegema?

Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, siis on Teil õigus see toode tagastada 14 päeva jooksul. Täpsed juhendid tagastamiseks leiad siit:

xxx 

Tagastused pärast 14 päeva toimuvad Eesti Vabariigis kehtivate garantiitingimuste korras.

6.      Kas ma saan tellida ka tooteid, mida ma SanSan’i e-poest ei leia?

Saate küll! Oleme oma klientidele loonud võimaluse osta meie kaudu ka tooteid, mida me pole veel jõudnud SanSan e-poodi müügile panna. Selleks edasta oma võimalikult täpne ostusoov kas e-maili teel info@sansan.ee või kasutades selleks spetsiaalset vormi aadressil http://www.sansan.ee/contacts/. Kui oleme Teie ostusoovi kätte saanud, võtame Teiega ühendust, et kokku leppida hinnas, kättetoimetamises ning teistes ostutingimustes.


7.      Sain kätte oma tellimuse, kuid ma pole kindel, kuidas toodet paigaldada. Kuidas toimin?

SanSan’ist ostetud toote paigaldamine pole probleem. Meil on üle Eesti suur võrgustik tunnustatud meistrimeestest, kelle abiga on võimalik kiirelt paigaldada kõik SanSan’ist ostetud tooted.

Kui Te soovite paigaldust Tallinnas, siis selleks on kõige mugavam tellida paigaldus otse SanSan e-poest http://www.sansan.ee/teenused. Paigalduse tellimiseks väljaspool Tallinna võtke palun ühendust meie klienditeenindusega info@sansan.ee ning lisage informatsioon paigaldatavast tootest ning võimalikult täpsest asukohast. Selle informatsiooni põhjal teeme Teile personaalse pakkumise toote paigaldamise kohta.

8.      Mul on SanSan’i kupong. Mida sellega teha saan?

Kui olete saanud SanSan’i kupongi, siis on Teil võimalik saada allahindlust SanSan’i e-poest kupongil määratud ulatuses. Kupongi kasutamiseks tuleb pärast toote ostukorvi lisamist minna “Minu ostukorvi” ning sisestada kupongi kood vastavasse lahtrisse. Järgmiseks vajuta “Rakenda kupong” ning Teie ostukorvile rakendub automaatselt allahindlus kupongil määratud ulatuses.

Igal kupongil on kehtimisaeg, mille leiad kupongi tagant.

9.      Kui pikk on SanSan’st ostetud toodete garantii?

Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele on iga toote puhul pretensioonide esitamise õigus kuni 2 aastat. Lisaks on mitmed tootjad otsustanud oma toodetele pakkuda 2-st aastast pikemat lisagarantiid, mis pikendab pretensioonide esitamise tähtaega. Iga SanSan e-poes müüdava toote täpse garantiiaja leiab tootekaardilt “Lisainformatsiooni” alt.    

 

Sa ei leidnud oma küsimusele vastust? Kui Sinu küsimus ei olnud nimekirjas, siis edasta meile see kindlasti info@sansan.ee ning meie klienditeenindus võtab Teiega ühendust!

Swedbank  We accept Visa, Mastercard, American Express